Blogi: Kolmostason osittain autonominen ajaminen:...
Elokuun 2023 blogissa kävimme läpi autonomisen ajamisen kehitysvaiheet. SAE:n mukaan ne on jaettu kuuteen tasoon, jotka on merkitty numeroin 0-5….
Elokuun 2023 blogissa kävimme läpi autonomisen ajamisen kehitysvaiheet. SAE:n mukaan ne on jaettu kuuteen tasoon, jotka on merkitty numeroin 0-5….
Ford on tuonut markkinoille täysin uusitun mallisukupolven suositusta ”tonniluokan” pakettiautostaan Transit Customista. Merkille pantavaa uudessa Transit Customissa ovat voimalinjojen monipuolisuus,…
Lisää tehoa, lisää toimintamatkaa Sähkökäyttöisten ajoneuvojen voimalinjat ja lataustekniikka näyttävät kehittyvän nopeaa vauhtia. Kun samalla toimintamatkat pitenevät, ollaan menossa käyttäjäystävällisempään…
Helsingin Autoteknillinen Yhdistys ry järjesti 26.10.2023 Metropolia-ammattikorkeakoululla Raskaan liikenteen sähköistyminen -seminaarin, jossa kuultiin neljä mielenkiintoista puheenvuoroa raskaan liikenteen sähköistymisestä, monipuolisesti…
Markkinoilla on jo autoja, jotka pystyvät ottamaan vastuun auton ajamisesta kasvavissa määrin. Mistä tässä kolmostasossa on kysymys ja mihin tämän…
Pakokaasupäästöjä säätelevän normin Euro 7:n tulosta on supistu jo vuosia. Kun sitä ei ole saatu vietyä toteutukseen asti, on päivitetty…
Köydenpunojankatu 8, 00180 Helsinki
puh. 09 694 4724
satl@satl.fi
Suomen Autoteknillinen Liitto ry (SATL) on autoalan ammattilaisten ja asiantuntijoiden yhteistyö- ja koulutusjärjestö.
SATL toimii jäsenyhdistystensä kattojärjestönä, jonka tavoitteena on ylläpitää ja kehittää koko autoalan osaamista ja ammattitaitoa.