Jäsenetutarjoukset Tallink Siljalla

 

Tallink Silja tarjoaa etuja vapaa-ajan matkustamiseen Club One -kanta-asiakasohjelman kautta. Club One on palkitseva kanta-asiakasohjelma, jossa on kolme tasoa: Bronze, Silver ja Gold. Kun liityt Tallink Siljan Club One -kanta-asiakasohjelmaan, pääset jäsenetuna veloituksetta suoraan ohjelman Silver-tasolle.

Liity nyt Club One asiakkaaksi osoitteessa www.clubone.fi/erikoisliittyminen.

Liittyminen tapahtuu SATL:n sopimusetunumerolla. Mikäli olet jo Club One -jäsen, nykyinen kanta-asiakasnumerosi pysyy voimassa. Jos olet Bronze-tason asiakas, sinut siirretään Silver-tasolle. Ilmoitathan kuitenkin Club One -kanta-asiakasnumerosi, maininnan jäsenyydestäsi ja sopimusetunumeron sähköpostitse osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com, näin Sinut rekisteröidään sopimusetuasiakkaaksi ja tarvittaessa sinulle postitetaan Silver-tason kortti.  Silver-taso on voimassa 12 kk, lisätietoa tasomääritelmistä www.clubone.fi.

Käytä liittyessäsi SATL:n sopimusetunumeroa, joka löytyy jäsenkortin saatekirjeestä. Jos kirje on hävinnyt, ole yhteydessä SATL:n toiminnanjohtaja Pasi Perhoniemeen (puh 09-694 4724 tai pasi.perhoniemi (at) satl.fi) saadaksesi sopimusetunumeron.

Matkojen hintatiedot ja varaukset: Puh. 0600-152 68
ma-pe 8-21, la 9-18, su 10-18 (1,74 €/vastattu puhelu + aina pvm/mpm)                   

Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Suomen Autoteknillinen Liitto - Köydenpunojankatu 8 00180 Helsinki - Updated by Webmaster
  » Uutisarkisto 2016  
  » Uutisarkisto 2015  
  » Uutisarkisto 2014  
  » Uutisarkisto 2013  
  » Uutisarkisto 2012  
  » Uutisarkisto 2011  
  » Uutisarkisto 2010  
  » Uutisarkisto 2009  
  » Uutisarkisto 2008  
  » Uutisarkisto 2007  
  » Uutisarkisto 2006  
  » Uutisarkisto 2005  
  » Uutisarkisto 2004  
  » SATL:n Liittohallitus