Jäsenedut

SATL-JÄSENYYS KANNATTAA 

  • Perinteet ulottuvat vuoteen 1934
  • SATL on FISITA:n ja EAEC:n suomalainen edustaja, www.fisita.com, www.eaec.net
  • SATL kuuluu jäsenenä Moottoriliikenteen Keskusjärjestöön ja Liikenneturvaan sekä toimii tieliikenteen valtakunnallisen erikoismuseon Mobilian taustayhteisönä, www.liikenneturva.fi, www.mobilia.fi
  • SATL järjesti ensimmäisen pohjoismaissa pidetyn FISITA –maailmankongressin vuonna 2002
  • SATL on puolueeton asiantuntija
  • Jäseneksi voi liittyä esimies-, asiantuntija- tai vastuutehtävissä auto- tai kuljetusalalla toimiva asiantuntija, teknikko, insinööri ja diplomi-insinööri

Jäsenedut:

SATL:n tarkoitus

  • Jäsenkunnan teknillisen ja toiminnallisen ammattitaidon kehittäminen
  • Jäsenkunnan verkoston ja verkostoitumisen kehittäminen
  • Autoalan ja tieliikenteen edistäminen

Mitä SATL tekee? 

  • Järjestää paikallisia ja valtakunnallisia kokous- ja koulutustilaisuuksia
  • Luo ja ylläpitää kansainvälisiä kontakteja
  • Kustantaa alan julkaisuja, lista julkaisuista löytyy osoitteesta www.aakk.fi ja www.liikekirjat.fi
  • Järjestää alan ammattimessut yhteistyössä sidosryhmiensä kanssa

Jäsenmaksun suuruus

Jäsenmaksun suuruus vaihtelee riippuen paikallisyhdistyksestä. Vuonna 2014 se on välillä 31,00 - 65,00 euroa. Tämän lisäksi yhdistyksillä on mahdollisuus kerätä liittymismaksua uusista jäsenistä. Tosin tätä mahdollisuutta ei monikaan yhdistys käytä. Kyseessä ei siis ole kovinkaan kallis jäsenyys, kun esimerkiksi Suomen Autolehden normaali tilausmaksu ei jäsenelle on vuodelle 2014 66,00 euroa.

Suomen Autoteknillinen Liitto - Köydenpunojankatu 8 00180 Helsinki - Updated by Webmaster
  » Uutisarkisto 2017  
  » Uutisarkisto 2016  
  » Uutisarkisto 2015  
  » Uutisarkisto 2014  
  » Uutisarkisto 2013  
  » Uutisarkisto 2012  
  » Uutisarkisto 2011  
  » Uutisarkisto 2010  
  » Uutisarkisto 2009  
  » Uutisarkisto 2008  
  » Uutisarkisto 2007  
  » Uutisarkisto 2006  
  » Uutisarkisto 2005  
  » Uutisarkisto 2004  
  » SATL:n Liittohallitus